Julfint hemma!

publicerat i Allmänt;
Det finns inte så mycket som slår doften av en fullt blommande hyacint om ni frågar mig! Så himla fin blomma och förknippar den verkligen med barndomens jular, vi hade en särskild bänk för julgodisen och alladinasken och där stod det också amaryllis om jag minns rätt, mysigt! Ska köpa nya snart så de hinner blomma lagom till att denna vissnat!
 
Olivia blev hemskickad från förskolan igår. Hon hade varit otröstlig och inte varit sig själv. Lilla gumman, såklart jag hämtar hem då och låter henne mysa hemma med mig och Alice. När hon bäddat ner sig i soffan med sin mjölk och Ipad så sa hon dock "Är frisk nu mammaaaa" så jag tror inte så mycket på sjukdom här inte ^^
 
Annars går dagarna i en rasande fart tycker jag. I morgon är det redan fredag! Vad hände? Olivia har sen bara två veckor kvar på sin förskola innan den blir jullov i nästan tre veckor! Som tur är har Jesper tagit några dagar ledigt så att han kan vara hemma med oss iaf två av de veckorna, så himla mysigt det ska bli!! Men först är det Luciafirande, vi föräldrar får inte vara med på avdelningen, såklart pga corona, men ser fram emot en förväntansfull Olivia med lucialinnet nedpackat och alla bilder vi kommer få sen!
 
 

Kommentera inlägget här :