Bebisgos

publicerat i Allmänt;
På dagarna är det bara jag och Alice hemma nu.Vi har väldigt lugna dagar hon och jag.
Vi leker, äter lunch, byter blöjor, går sovpromenad och bara hänger hemma hos oss. Vi tittar på tv och jag sitter en stund vid datorn med en kopp kaffe varje dag eftersom hon tycker att det är roligt att sitta på golvet själv och pilla med sina leksaker, då passar jag på att njuta av stillheten jag med :)  
Idag ska vi på 10-månaderskontroll på bvc på eftermiddagen, det ska bli roligt. Sist fick vi ställa in pga förkylningarna men idag är alla friska! Jag tror att hon växt flera cm sen sist, känns som att 74-byxorna blivit korta och tajta väldigt snabbt?
Vid tre klär vi på oss och promenerar ner till förskolan och hämtar storasyster. Ibland handlar vi något på ica till middagen och ibland går vi direkt hem. 
 

Har ni sett något sötare än en snart ettåring i lite för stora galonisar? :) 

Kommentera inlägget här :